maanantai 16. marraskuuta 2009

Ljuvliga lediga måndag


Min nya bärkrans från Hemtex tillsammans med lyktan från Pentiks jul kollektion.


Nu är det måndag igen. Veckans program ser ut såhär:

Måndag: Ledigt. Latin läsning och promenad.
Tisdag: Ledigt. Latin läsning. Jumppa.
Onsdag: 2h skola och latin läsning.
Torsdag: Första hjälp tent.
Fredag: Latin tent och bilresa till Kokkola.
Lördag: IKEA.
Söndag: Tillbaka resa till Vasa och söndags chill.

Så idag ska ja då plugga utantill en massa ord på latin. Varför? Jo, anatomi.
Så ibland undrar jag om ja verkligen måst gå i skolan?! Varför gör ja de? ja har ju renn ett yrke. varför vill jag plugga mer då ja kanske int på riktit sku orka. Men man hinner väl jobba, de e ju ändå barnmorska jag vill vara. Helst vill jag jobba på rådgivningen med mödravård. De e därför jag läser och pluggar, därför.

Nåmen, ha en bra vecka alla mina vänner!
Ps. wilhelmina, jag hoppas på att få träffa dej i helgen!

2 kommenttia:

  1. Lördag ikea, vilken då, Sveriges? Oj vad jag också vill dit! Och skorna du pratade om, jag skulle vilja se hur de ser ut! Måste nog ta ett besök själv till loppis nån dag, hittade vuonna viis därifrån en gång en äkta louis vuitton väska, men jag var så dum att jag inte köpte den (var på 7an då..) Man kan no hitta därifrån fast va! :)

    VastaaPoista
  2. heipparallaa! joo hoppas vi sku hinna träffas! när åker du tibax på söndagen? måst ringas. <3 puss W

    VastaaPoista