sunnuntai 22. marraskuuta 2009

Sköna söndag


Mamma fyllde små trädlådor med mossa och andra skogselement.



Vi pyntade lite mina Hyasinter från Ikea.


I helgen har jag varit hemma i Kokkola. På lördagen åkte vi tidigt på morgonen till Haparanda med mina två mostar. Besökte Ikea och såklart Candy World :D På kvällen fick jag träffa mina underbara vänner som ja inte har sett på länge.

Söndag, min favorit dag, spenderade jag hemma med mamma. Bilstallen ändrades till pysselstuga. Mamma hade renn börjat när jag kom hem från falandersgatan. Min själ jublade med alla våra idéer.

Snart är julen klar hos oss. Ska visa bilder när ja får allt på klart. har fått massor med inspiration och många projekt är på gång, till exempel till sovrummet. Ni får veta om de sen då projektet kommer i gång :)




Mamma pysslar hjärtor av hjärn och mossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti