torstai 6. toukokuuta 2010

100 asiaa minusta, 100 saker om mig
puolet suomeksi, hälften på svenska...

1. Olen tällä hetkellä sairas
2. Kuume alkaa jo hellittämään
3. Olin tiistaina ensimmäistä kertaa uudessa työpaikassani
4. Tulin hyvin vastaan otetuksi siellä ja siellä oli kivaa
5. Olen nyt kotona Kokkolassa
6. Kukaan ei hoida minua, kaikki ovat töissä
7. Sängyssäni on tällä hetkellä kolme peittoa
8. Paras peittoni on untuvapeittoni
9. Kuuntelen tällä hetkellä musiikkia jota kuuntelin ala-asteella
10. Sängyssäni on 17 nenäliinaa


11. Minulla on ikävä Nicolasta
12. Nicolas on paras ystäväni
13. Hän on tällä hetkellä yhteisessä kodissamme
14. Yhteenmuutto jännitti minua
15. Mutta hän yllätti minut ja yhdessä asuminen on ihanaa
16. Rakastan kihlasormustani
17. Pidän yhteisestä kodistamme
18. Mutta joskus haaveilen isommasta kodista
19. Olisi kiva saada toteuttaa kaikki sisustus haaveni
20. Siksi pitäisi olla lisää neliöitä
20. Nicolas on paras ystäväni



21. Takapihalla kolistelee tällä hetkellä traktori
22. Se kyntää meidän peltoa
23. Tasan vuosi sitten eilen meidän Fifi nukkui pois
24. Fifi oli minulle rakas
25. Fifi oli musta keksikokoinen villa koira
26. Jos haluan jotain haluan sen heti
27. Minulla ei ole sisaruksia
28. Minulla on kaksi nuorekasta tätiä jotka ovat kivoja
29. Olen saanut jo yhden syntymäpäivälahjan mammalta
30. 18 toukokuuta täytän 21 vuotta


31. Minulla on paljon ystäviä
32. Meitä on 7 hengen tyttöjengi
33. He ovat minulle tärkeitä
34. Ikävöin heitä päivittäin
35. Minulla on myös muita ystäviä, hekin ovat tärkeitä.
36. Ja paljon kavereita ja tuttuja
37. Viihdyn myös hyvin poikien seurassa
38. Yksi ystävistäni menee kesällä naimisiin
39. Minulla on jo mekko häihin (melkein)
40. Ystäväni ovat parhaita


41. Pukeudun yleensä tylsästi
42. En seuraa paljon muotia
43. Lempivärini on tumman sininen
44. Yhdistelen sitä usein beigeen.
45. Pidän kovasti sisustuksesta
46. Kotona pyörii samat värit kun vaatehuoneessanikin
47. Minulla on vaatehuone, oma walk in closet
49. En käytä juuri koskaan korkkareita
50. En osaa kävellä niillä ja ne ovat epämukavat



51. Jag skulle vilja börja rida på nytt
52. Jag har ridit i åtta år när jag var yngre
53. I Vasa brukar jag gå på gym
54. Jag älskar också promenader
55. Jag tycker om att laga mat
56. Har många kokböcker
57. Men jag läser sällan dem
58. Jag tycker om att köpa böcker
59. Men jag läser aldrig dem
60. De är bara roligt att ha böcker


61. Jag vet inte varför jag ville studera till barnmorska
62. Jag har alltid viljat bli lärare
63. Jag tycker inte särskilt om att studera
64. I framtiden skulle jag vilja jobba inom mödravård på rådgivningen
65. Ibland drömmer jag fortfarande av lärar yrket
66. Jag köper en tidning varje månad
67. Jag älskar att handla mat
68. Veckans höjdpunkt är att handla mat
69. Jag tycker om att ha det städat
70. Men jag har blivit lite slarvig

Under klädrummets städning :)

71. Om det är råddigt runt om mig kan jag inte sova
72. Jag brukar få nervfel om det är smutsig och råddigt
73. Jag är neurotisk med dörrar
74. Kontrollerar flera gånger om de är i lås (hem- och bil dörrar)
75. Jag älskar att bada bastu
76. Hemma spa är också mysigt
77. Förra veckan var jag första gången på en riktig spa behandling
78. Jag tycker om att vara hemma
79. Men helst inte ensam
80. Jag är rädd för mörkret


81. Jag tycker om att dansa
82. Förr brukade jag också sjunga
83. Jag har medverkat i musikaler
84. Men jag kan inte sjunga längre
85. Nicolas tycker att jag borde sjunga mer
86. Min pappa spelar trummor
87. Jag har en gitarr och en keybord
88. Jag älskar att lyssna på musik
89. Väljer musiken enligt stämning
90. Jag städar ofta med Lady Gaga och Beyonce


91. Jag tycker om att ha häftiga strumpor och smoppisar
92. Jag tycker om att se på tv och filmer
93. Min citat är lånat från en film "Jos kaikki menee päin mäntyä, paista pannukakku"
94. Man får något konkret gjort då och gott att äta
95. Jag har studerat akutvård
96. Jag älskar havet
97. Jag har härliga föräldrar
98. Jag är ofta glad
99. Jag skrattar mycket
100. Jag är världens lyckligaste tjej

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti