maanantai 10. toukokuuta 2010

Hej!
Det har varit bråda tider för mig så därför lite tyst på bloggen.
Men jag återkommer snart!Är nu hemhemma i Karleby och
skall börja jobba imorgon, så de blir garanterat mycket inlägg
inom maj eftersom jag på nära håll får vara med och fälja
vårens/sommarens inredningstrender!

Om en vecka har jag också födelsedag, har redan fått några
presenter(!) och skall visa upp dem till er om ni har lite tålamod :)

Under tiden ni väntar på mina nya inlägg vill jag gärna höra något från er!
Vem är ni? Varför läser ni min blogg?
Vad vill ni läsa om i min blogg?
Om just du också har blogg så lämna adress, jag vill läsa era bloggar!
Om ni har tid och ork för dethär så skulle jag bli överlycklig :)

12 kommenttia:

  1. Jag kikar in regelbundet! Gillar din blogg som den är :) Fina bilder har du också :)

    VastaaPoista
  2. Olet kæynyt blogiani lukemassa, joten tiedæt varmaan kuka olen. :) Seuraan blogiasi aina kun tulee uusia pæivityksiæ ja tykkææn varsinkin sisustusjutuista! Blogisi on muuten ainoa ruotsinkielinen jota seuraan.

    VastaaPoista
  3. Jag tycker om att läsa om din inredning, du har väldigt fint i ert hem :). Jag kikar in nästan varje dag.

    VastaaPoista
  4. Soffi sexton år. Tycker om din blogg som den e, kiva bilder å juttuna! :)

    VastaaPoista
  5. jag heter emma och jag har läst din blogg sedan du började blogga. den är jätte fin.

    VastaaPoista
  6. hejs, jag e då din lillkusin josefin. :b jag läser för att jag diggar er lägenhet jättemycke, den e så fint inredd.

    VastaaPoista
  7. Jag läser din blogg för att de intressantaste bloggarna är av dem som man på något sätt känner och dessutom delar jag ditt intresse för inredning även om vår inredningssmak är nästan motsatta (jag gillar mörka möbler och mörka starka färger). Jag har också en egen blogg du gärna får besöka även om jag uppdaterar den synnerligen sporadiskt. Med Google Analytics kan du få noggrannare uppgifter om var de som läser din blogg befinner sig och hur de hittar hit.

    VastaaPoista
  8. Anski tässä moj! Mä tykkään lukee sun blogsua koska musta on kiva tietää mitä te duunaatte siellä vaasalandiassa. Ja myöskin sun sisustusjutut on kivoja koska sulla on sikahyvä eli svinbra maku. ps. mulla ei oo sun numeroa enää nii olis kiva jos soittelisit taii tekstailisit joku kerta ku oot kokkolassa ja kerkiäisit mun kans vaikka jädelle=) chiao

    VastaaPoista
  9. Hej! Ok, jag erkänner.. Det e kul att läsa bloggar av andra Kokkolabor! ;) och jag tycker det e kul att se hur du orkar inreda, roligt att nån e intresserad av sånt. Har nog en blogg själv, lottaah.wordpress.com

    VastaaPoista
  10. Halåå halåå. Ja läser din blogg för att du är så söt. OCH för att de e så inspierarande att se och läsa om mänskor som e jättebra på något. (Du e jättebra på att inreda och laga det fint!) OCH för att det är roligt att veta vad du håller på med.

    VastaaPoista
  11. Nå neppe ilmoittautuu

    VastaaPoista